Saturday, February 02, 2013

Segment "Cakk! Blog Anda Sedang Direview! Oleh Abg Wan Semakmun" - Segment Siot!


Jaga - jaga, Blog Anda Sedang Diperhati...hehe

Malam nie Abg Wan nak buat surprise dekat tuan empunya blog ini..Hehehe. Cakk! Blog Nabila Biela, blog anda sedang direview!. Ok, ini kali pertama Abg Wan buat segment ini kerana Abg Wan nak berinteraksi dengan seluruh blogger - blogger di Malaysia nih. Hehe. Jadi Blog Nabila Biela adalah blog yang pertama kami review. Tepuk tangan kawan - kawan! Haha.

Kepada blogger di alam maya sana, blog Nabila Biela nih sangat happening. Tengok header beliau. Cun bak hang. Hehehe dan Abg Wan sangat suka dengan warna pelangi background blog beliau. Rasa hidup ini penuh warna - warni. Heee...
Blog Nabila Biela nie dulunya pernah review blog kami tau, jadi kami terhutang budi dengan beliau diatas kesudian mereview blog kami yang tak seberapa ini. huhuhu. Ok Straight to the point bak kata orang putih, tuan empunya blog ini selalu buat and join segment. Dalam erti kata lain, beliau ini peramah and cool orangnye. Hehe.

Kekemasan blog beliau juga patut mendapat pujian sebab tersusun dan nice arrangementnya. Abg Wan boleh katakan yang tuan empunya blog nie seorang yang berdisiplin. Haha (puji melambung tuu)...Korang boleh follow blog Nabila Biela kat SINI sebab isi kandungan dalam blog beliau bagus dan berguna. Abg Wan seronok baca tulisan - tulisan dari penulis blog macam Nabila Biela nih. Apa - apa pun Blog Nabila baru saja di "Cakk" oleh Blog Yang Siot! Hehehe.

p/s: Kepada mereka yang nak join segment ini, berikan link blog anda diruang komen dibawah and follow Blog Yang Siot! Jaga - jaga, Blog anda sedang diperhatikan! Hehe.

2 comments:

  1. hehe..malunye belog kene review..malu3...tq abg wannn...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah QAbg Wan dah start terjah ke..hahaha tahniah2 Nabila Biela! kami Suka blog anda! heee

      Delete

close