Thursday, May 23, 2013

HASRULHASSAN.COM Promosi Blog Baru! - Segment Siot!

Terharunya ada segment begini..sob3!

Ketika asyik layan facebook, tiba – tiba aku terpandang entri dari seorang blogger yang famous – HASRULHASSAN.COM. Beliau membuat segment untuk promosikan blog – blog yang baru (macam aku hehe). Jadi aku sangat berbesar hati untuk join segment ini. Tumpang lalu ye brader Hasrul.


Waktu aku kenal blog ini masa tu aku masih lagi belajar. Jadi sebelum nak menghasilkan blog ini, lama jugak la aku mengkaji (ewah) meneliti bagaimana nak Berjaya dalam bidang blogging nih. Tapi belum cuba belum tahu. Aku start blogging dengan sebuah blog diberi nama Blog Cool. Intisari blog aku dulu lebih kepada benda – benda yang cool la, tapi terkubur. Jadi aku start semula blogging selepas tamat mengaji dengan blog yang baru iaitu Blog Yang Siot! Hahaha ramai yang tegur aku kenapa nama blog tu blog yang siot, sebab kandungan blog aku lebih kepada Sains + Information + Offbeat + Tabloid sama dengan SIOT. Hehe. Begitulah cerita aku.


4 comments:

  1. Salam sejahtera....
    Tahniahlah....nampaknya kita sama2 join segmen anjuran Tuan HH, semoga blog kita terpilih nanti. Insya Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam..wah terima kasih Tuan..terujanya nk tunggu result nih..hee insyallah..

      Delete

close