Tuesday, February 21, 2012

Bila Ben Ashaari Reviews Blog Siot - Too Siot ! - Terharu Siot!

Terharu and Speechless!
Ben Ashaari. Yes, Beliau memang blogger yang aku respect. Dari aku first jelajah blog Ben Ashaari, sampai lah aku create blog aku sendiri sebab termotivate dari blog Ben Ashaari. Dulu aku baca blog Ben Ashaari just for fun, dari situ lama - lama aku menjadi minat untuk berblogging sampailah terhasilnya Blog Siot - Too Siot ! nie. Dan semalam, aku speechless and terharu bila entri dari blog Ben Ashaari ada review pasal blog aku kat link sini. Terharu siot bila orang yang aku jadikan sebagai mentor datang review yang positive tentang blog aku. Aku sangat respect Ben Ashaari kerana beliau sangat supportive dan sentiasa menyokong blog - blog baru dan newbies macam aku. Kepada readers Blog Siot - Too Siot !, terima kasih tak terhingga kerana sudi singgah ke blog aku. Aku akan sentiasa berikan yang terbaik untuk blog ini. Kepada blogger, mari sama - sama menyokong blog Ben Ashaari dan blog - blog baru. And lastly, aku ucapkan jutaan terima kasih kepada Ben Ashaari diatas kesudian mengulas Blog Siot - Too Siot ! 


YOU ROCK!


No comments:

Post a Comment

close