Monday, February 27, 2012

Yoga Extreme Untuk Baby - Extreme Siot!

Too Extreme.

Lena Fokina, guru yoga yang julung kalinya memperkenalkan yoga sihat untuk bayi dengan cara yang extreme. Melambung dan melakukan somersaulting kepada bayi adalah teknik yang digunakan oleh Lena Fokina. Beliau menyatakan bahawa teknik tersebut adalah terbaik untuk bayi bagi menguatkan muscle dan tulang bayi serta mengelakkan bayi dari diserang kekejangan otot. Beliau menambah lagi bahawa teknik "baby yoga" mampu meningkatkan tahap kecerdasaan bayi. Nak try? Rujuk pakar dulu sebelum ada pula berita bayi tercampak keluar rumah kerana melakukan "baby yoga".










5 comments:

  1. Gila minah salleh nih...kecik2 dh ajar akrobatik...kalau tua jadi gemuk pn sama gak...hahahaha

    ReplyDelete
  2. Tengok baby tu syok lak kena hayun hehehe. Terima kasih sebab sudi baca dan komen kat entri aku : 10 Karakter Kucing Peliharaan Bapak Aku. Sebagai membalas budi, aku singgah ke sini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha skali terlebih hayun lak kn..haha..eh xder hal bro..we support each other as blogger. hehe

      Delete
  3. dah xde koje pmpuan ni......siott btl.....pth tulang baby tu lau terhempas....

    ReplyDelete

close