Tuesday, February 21, 2012

Wanita Cantik Tetapi Seorang Lelaki - Tertipu Siot!

I Need A Beg Plastic To Puke. Siot!

Sekali imbas pasti anda yakin bahawa mereka ini seorang wanita yang cantik sejak azali. Paras rupa yang menawan setiap hati jejaka. Gaya lemah lembut yang mampu mencairkan hati lelaki sejati. Maaf, Anggapan anda salah sama sekali. Lihat sekali lagi. Mereka adalah model transsexual yang terkenal dan juga merupakan seorang lelaki. 

# Isis King
Dilahirkan dengan nama Darrell Walls, merupakan model American yang sedang meningkat naik. Isis King juga merupakan model dalam rancangan realiti show "America's Next Top Model". King menyertai realiti show tersebut untuk dua musim. 
# Florencia De La V
Pelakon transsexual terkenal dalam dunia. Dilahirkan dengan nama Roberto Carlos, berasal dari Trinidad. de La V sering muncul dalam rancangan "Soap Operas", majalah dan kelab serta pernah menjawat jawatan sebagai editor majalah. Beliau sekarang telah berkahwin dengan seorang lelaki dan menjadi ibu kepada dua baby yang delahirkan secara persenyawaan in vitro.

# Sirapassorn Atthayakorn
Merupakan Miss International Queen 2011 menyaingi Miss - Miss lain yang tulen.

# Carmila Asanka
Model dari Sri Lanka yang terkenal dalam industri fashion. Juga merupakan peserta International Queen 2011
# Caroline "Tula" Cossey
Pernah menbintangi watak di dalam filem James Bond "The Living Daylights" dan terdapat autobiography mengenai pengalaman beliau menjadi transsexual model.
# Andrej Pejic
Serbian Australian model yang terkenal dengan fleksibilitinya menjadi model pakaian perempuan serta lelaki. Mendapat ranking ke 18 di dalam models.com. Beliau juga tersenarai sebagai top 50 model lelaki yang hot  dan top 98 dari 100 wanita terseksi di dunia 2011.
# Lea T
Nama asalnya ialah Leandro Cerezo, Juga terkenal di dalam industri model fashion.
# Claudia Charriez
Lelaki atau Perempuan? Anda decide, yang pasti Claudia juga merupakan seorang lelaki. Beliau pernah tersingkir dalam program realiti "America's Next Top Model" serta "The Janice Dickinson Modeling Agency TV Shows pada tahun 2008". Tetapi ianya tidak menjadi penghalang bagi beliau untuk terus menjadi model transsexual terkenal. Claudia akhirnya memenangi "America's Next Top Transsexual Model" tahun lepas.

Dunia terumbang ambing dengan gejala transsexual yang semakin berleluasa. Adakah mereka yang bertukar jantina ini mendapat kepuasan menjadi seorang manusia? NO. Bagi aku mereka just a lab rat yang turun naik ke hospital, habiskan duit semata - mata untuk mengubah kejadian Tuhan. They Destroy the Beauty of His Creation. Sekarang dunia semakin canggih, manusia semakin berfikir ke hadapan tapi tolonglah jangan jadikan diri anda sebagai bahan yang boleh diubah suai. Korang ada akal fikiran, semuanya bijak - bijak belaka, jadi berfikir dengan waras!    

3 comments:

  1. giler lah... kalah pompuan asli. ape lah nak jadi ngan dunia ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..xdpt nak beza lelaki ker pompuan..kene create detector la untuk bezakan diorng nie..hehe

      Delete
  2. fuhyooo . . . mcam tak caye diaorg ni lelaki . mmg ayu lah . ish3 .

    ReplyDelete

close