Thursday, September 20, 2012

Bagaimana Mengatasi Masalah Kelemumur Yang Tidak Berkesudahan - Tips Siot!

Hai. Bertemu saya, Abg Wan Semakmun untuk Tips Siot! hari ini. Saya mengantikan Abg Lan Comel Le Tew kerana beliau sekarang terlantar di hospital akibat dibelasah oleh orang lalu lalang. Dikhabarkan orang awam tidak berpuas hati dengan tips - tips yang agak siot diberi oleh beliau. Jadi saya yang akan mengambil alih tempat beliau.

Masalah rambut kelemumur menghantui diri anda? Pelbagai produk syampu sehinggalah ke produk kesihatan, tetapi semuanya tidak berkesan melawan kelemumur anda? Beribu wang anda dihabiskan untuk merawat masalah kelemumur anda? Jangan risau, jangan khuatir. Anda ditempat yang betul. Saya, Abg Wan Semakmun akan memberi anda 5 tips penjagaan rambut dari diserang kelemumur.

"Anak Monyet berlari - lari, berlari lari menangkap ikan, apa tunggu lagi, mari kita mulakan". Ewah berpantun pula.


WARNING - Jangan ikut tips ini jika anda sangat tak kondifent - Abg Wan Semakmun.



7 comments:

  1. Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your site is fantastic, as well as the content!

    ReplyDelete
  2. Hi there. Thanks for the comment. hehe really? thank you but im just an amateur blogger. i start blog early this year. Feel free to read my blog.

    ReplyDelete
  3. Wakakaka! Jom tyr yang last skali tu.. Ley jadi geng the ghost rider! Kekeke..

    ReplyDelete
  4. Haha leh follow nih #Misz Mieza haha

    ReplyDelete
  5. hahah..kalo iron rambut tu memang la kalah teknik rebonding..

    ReplyDelete

close