Wednesday, October 24, 2012

Jom Sertai Group Facebook Di "Blogger Yang Siot" - Iklan Siot!

JOIN! JOIN! JOIN!

Sekarang sudah banyak group - group blogger di Facebook dan aku mengambil kesempatan untuk turut sama membuka satu group blogger yang diberi nama "Blogger Yang Siot". Group yang aku create ini (aku seorang saja baru huhu) khas untuk para blogger untuk ping entri mereka di group ini sambil meningkatkan trafik blog korang. 

Lagi satu yang aku sediakan buat korang. Di group page ini, ada cover photo, jadi apa yang aku akan buat ialah, kepada mereka yang suka ping di group ini, invite kawan ramai - ramai atau buat entri pasal group ini, header blog korang akan aku jadikan tatapan untuk para bloggers yang lain selama 2 minggu (buat masa sekarang). Amacam? Best kan? Haha. Jadi aku dengan rasa rendah diri ingin meminta kerjasama korang untuk join group ini dan invite rakan - rakan sekali. Untung - untung, header blog korang akan dipromosikan! Hehe - Terima Kasih. 

Nak join? Klik sini --> "Blogger Yang Siot" (Jangan risau tiada unsur iklan dalam link ini)


2 comments:

close