Sunday, October 21, 2012

Tolong Cari Kucing Saya Please! #2 - Juling Mata Siot!

Kucing kami hilang lagi!

Korang! Tolong! tolong kami cari kucing kami. Hilang lagi la huhu. Kalau jumpa bagitau kami ye. Kami sayang kucing kami.



11 comments:

  1. uih humang aihh susah giler...tension aku cari!

    ReplyDelete
  2. Sebelah kiri, warna putih hitam... :)

    ReplyDelete
  3. ade2.. warna hitam putih sblh kiri.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hebat jgk anda ye..haha nnti kena suh filmia kasi gambar yg sukar lagi...

      Delete
  4. Dah nampak~! kucing putih, pastu corak hitam tak sekata bahagian belakang. tgh turun dr timbunan 'sampah'? ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arghh! lajunyer mata korang..argh!!

      Delete
  5. Tu kucing ke anjing??? Cam anjing plak sya nmpak... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha anda lagi hebat! nampak anjing trus haha :))

      Delete
  6. wah.bykknye kucing ena nampak,entah betul entah tidak. tapi yg pasti ena bela byk kucing kat blog. mana tahu salah satu ada kat sini. jom p tengok blog tu,sama tak kucing macam kucing ni :P

    ReplyDelete

close