Wednesday, October 17, 2012

Maaf Kerana Tidak Update Blog - Owner Blog Busy Siot!

Owner blog busy KE buat - buat busy!

Papua New Guinea 17 Oktober ikut kalander kaum mayan - "Maaf kepada crew dan juga pembaca Blog Siot sekalian kerana tidak mengupdate blog ini untuk beberapa hari ini. Aku terpaksa terbang ke Sarawak untuk menghadiri majlis konvokesyen di UNIMAS. Yes! Akhirnya aku sudah bergraduat! Hehe! Terima kasih kepada pensyarah dan juga kawan - kawan yang membantu aku selama 4 tahun di UNIMAS. You all will be in my sweetness memories" - kata Owner Blog yang telahpun bergraduat di UNIMAS baru - baru ini. Beliau yang dulunya kaki ponteng kelas, suka duduk belakang, kerap bersembang di dalam ke kelas dan selalu lambat datang kelas, hari ini mengaku bahawa pengajian beliau selama 4 tahun sangat berbaloi dan bermakna. Beliau sempat melakukan tarian gangnam style semasa sesi pengambilan ijazah di atas pentas sebelum dikejar oleh petugas - petugas majlis. Namun apa yang pasti, majlis konvokesyen yang berlangsung di UNIMAS adalah terbaik dan hebat. Syabas buat mereka yang menjayakan majlis tersebut. Selesai sesi konvokesyen, majlis membaling topi ke langit menjadi tradisi bagi graduan - graduan. Tidak lepaskan peluang, owner blog juga melakukan amalan yang sama tanpa segan silu. "Eh! mesti kena lambung topi, baru la cukup syarat! Haha" - ujar owner blog selepas membaling topi keatas sebelum terjatuh di atas kepala seorang pak guard yang lalu - lalang. - TAKDE NAMA.
TAHNIAH BUAT SEMUA GRADUAN FSKTM, UNIMAS!

5 comments:

  1. I truly find this a interesting subject. Never looked at this subject in this manner. If you are planning to create more articles relating to this subject, I definitely will be back in the near future!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiu! your commmet is equal to the terabyte of the software when formatting into windows 7 before plug in and plug-n-play. By the way, the microsoft of the hardware is currently networking into background division of photoshop. thank you please come again soon.

      Delete
    2. ape yg kau merepek ni syaitoon! haha

      Delete
  2. Tahniah! XD sy student fsktm unimas gak, course cs.. skrg thn 3 :D anyway grat! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teme kasih! hehe..wah student FSKTM jgk..bgus2..saya major IS..wah dah taun 3 ye..gud luck! all the best :)

      Delete

close